پرسونال برندینگ از خودشناسی آغاز میشود
پرسونال برندینگ یک فرآیند شخصی است که با شناخت خود آغاز میشود. در واقع، پرسونال برندینگ به معنای ساختن یک شخصیت برای خود و ایجاد یک تصویر مثبت در ذهن دیگران است. برای این کار، شما باید ابتدا با خودتان آشنا شوید و شناخت کاملی از مهارتها، قابلیتها، ارزشها، و نقاط قوت و ضعف خود داشته باشید. سپس باید به دنبال ایجاد یک تصویر مثبت و قابل اعتماد از خود در ذهن دیگران با استفاده از ابزارهایی مانند شبکههای اجتماعی، وب سایت شخصی، رزومه و … باشید. در نهایت، پرسونال برندینگ به شما کمک میکند تا به عنوان یک فرد منحصر به فرد و با ارزش در بازار کار و جامعه شناخته شوید.