مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی بنیتا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی بنیتا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

تبلیغات هوشمند چیست؟

تبلیغات-هوشمند-چیست؟
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

تبلیغات هوشمند چیست؟

هوش مصنوعی امروز در همه جا حضور دارد و بشر در حال استفاده از آن به نفع خود است. در تبلیغات هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی تلاش می‌شود بر اساس نحوه عملکرد یک کاربر و شیوه رفتار آن در دنیای مجازی، آگهی های تبلیغاتی به شیوه‌ای منحصر به فرد به وی نمایش داده شوند.

به همین دلیل در مقایسه با زمان نمایش به صورت عادی منعطف‌تر عمل می‌کنند. به عبارت دیگر، از آنجایی که هر فرد سلیقه متفاوتی داشته و علایق خاصی نیز دارد، باید آگهی های منحصر به فردی نیز ببیند و این مهم در تبلیغات هوشمند رعایت شده است.

به عنوان نمونه تصور کنید فردی وارد یک فروشگاه اینترنتی شده و مشغول گشت زنی در آن است. با استفاده از راهکارهای تبلیغات هوشمند که پیشتر احتمالا در وب سایت پایه ریزی شده است، رفتار آن مورد آنالیز قرار گرفته و تلاش می‌شود رفتارش مو به مو بررسی شود. با گذشت زمان، بر اساس محصولاتی که کاربران دیده و جستجوهایی که انجام داده مشخص می‌شود وی به دنبال چه چیزی است، به همین دلیل آگهی های تبلیغاتی و محصولات مشابهی به وی معرفی می‌شود.

ریشه تبلیغات هوشمند دیتا است و به همین دلیل شرکت هایی که در پی استفاده از چنین روش های تبلیغاتی هستند، یا باید با شرکت های فعال در این زمینه همکاری کرده و یا خودشان نیروهای متخصص در زمینه داده کاوی استخدام کنند.

با پیاده سازی تکنیک های تبلیغات هوشمند خواهید توانست با افزایش بازدهی، به ازای هزینه های یکسان و یا کمی بیشتر، بازدهی بسیار بیشتری داشته باشید، تبلیغات هوشمند با توجه به هوشمند و پیشرفته شدن همه چیز در دنیای الکترونیک رفته رفته محبوبتر می‌شوند. با استفاده از این روش بازدهی به میزان فوق العاده‌ای افزایش پیدا کرده و وارد عصر جدیدی از تبلیغات خواهیم شد.

مرتبط نوشته ها

پرسونال-برندینگ-از-خودشناسی-آغاز-می‌شود

انواع برندینگ؟

در اینجا مروری گذرا بر انواع برندینگ خواهیم داشت : برندینگ شرکتی : این نوع برندینگ یک برند را در...

جایگاه-برند-(برند-پوزیشنینگ)

جایگاه برند (برند پوزیشنینگ)

جایگاه برند (برند پوزیشنینگ) جایگاه برند یا برند پوزیشنینگ به معنای موقعیت و محل قرارگیری برند در ذهن مشتریان و...

اشتباهات-رایج-در-برندسازی-شخصی

اشتباهات رایج در برندسازی شخصی

اشتباهات رایج در برندسازی شخصی برندسازی شخصی یا Personal branding به معنای ساختن یک شخصیت برای خودتان است که شامل...

نوشته‌ی بعدی
تجارت-بنگاه-با-دولت-یعنی-چی؟

تجارت بنگاه با دولت یعنی چی؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

benita

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی بنیتا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.