مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی بنیتا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی بنیتا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

انواع برندینگ؟

پرسونال-برندینگ-از-خودشناسی-آغاز-می‌شود
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

در اینجا مروری گذرا بر انواع برندینگ خواهیم داشت :

برندینگ شرکتی : این نوع برندینگ یک برند را در کل برای یک شرکت خاص ایجاد می کند. شرکت هایی که مارک تجاری خوبی دارند معمولاً با وعده هایی که ارائه می دهند مرتبط هستند. به عنوان مثال ، هر زمان اپل با کالای جدیدی روبرو شود ، مشتریانشان تصور می کنند که این محصول بی نظیر است و از فناوری برتر استفاده می کند.

برندینگ محصولات : نتیجه یک مارک تجاری قوی برای یک محصول موجب افزایش تقاضا ، فروش بیشتر و در نتیجه کسب سود بیشتر است. امروز برندهای زیادی هستند که به مرور با جا باز کردن بین جوامع نام برندشان حتی ماهیت آنچه را که ارائه می دهند را نیز تحت تاثیر قرار می دهند و نام برند جایگزین نام اصلی آن کالا می شود.

برندینگ شخصی : همانند آن چه که به نظر می رسد ، این به معنای ایجاد یک برند در ارتباط با یک شخص است تا یک تجارت. برای سیاستمداران و افراد مشهور این امر بسیار مهم است ، هر چند مدیر عاملان و دیگر چهره های عمومی نیز از سرمایه گذاری در نام تجاری شخصی خود نیز سود ببرند.

برندینگ مشترک : این نوع برندسازی مخصوص شرکت هایی است که به منظور ایجاد یک محصول یا خدمات مشترک برای مخاطبان خود با شرکت دیگری شریک شده اند.

برندینگ بدون برند : این سبک روند نسبتاً جدیدی است که فرض می کند محصول یک شرکت برای صحبت کردن برای خودش کافی است. این مارک ها غالباً ساده و دارای طرح های عمومی و مبتنی بر این عقیده هستند که مینیمالیسم آنها چیزی است که در مخاطبان هدف خود نفوذ می کند.

برندینگ جغرافیایی : آیا شما در صنعت گردشگری هستید؟ اگر بله ، شما باید برند تجاری جغرافیایی مخصوص به خودتان را داشته باشید. برند تجاری مخصوص که بیانگر جنبه های منحصر به فرد یک منطقه خاص است.برند تجاری جغرافیایی در واقع روی یک نوع منحصر به فرد بودن موقعیت جغرافیایی ، به عنوان نقطه فروش کالاها یا خدمات خاص تأکید دارد.

مرتبط نوشته ها

جایگاه-برند-(برند-پوزیشنینگ)

جایگاه برند (برند پوزیشنینگ)

جایگاه برند (برند پوزیشنینگ) جایگاه برند یا برند پوزیشنینگ به معنای موقعیت و محل قرارگیری برند در ذهن مشتریان و...

اشتباهات-رایج-در-برندسازی-شخصی

اشتباهات رایج در برندسازی شخصی

اشتباهات رایج در برندسازی شخصی برندسازی شخصی یا Personal branding به معنای ساختن یک شخصیت برای خودتان است که شامل...

برند-چیست؟-برند-شدن-یعنی-چه؟

برند چیست؟ برند شدن یعنی چه؟

برند چیست؟ برند شدن یعنی چه؟ برند به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، نام، نماد، طرح، شناسه و یا هر عامل دیگری...

نوشته‌ی بعدی
تعمیر موتور یخچال SAMSUNG

تعمیر موتور یخچال SAMSUNG

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

benita

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی بنیتا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.