مجله اینترنتی بنیتا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی بنیتا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تبلیغات خلاقانه چیست؟

تبلیغات-خلاقانه-چیست؟
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

تبلیغات خلاقانه چیست؟

یکی از روش های فروش محصولات و تولیدات شرکت ها تبلیغات است.با استفاده از تبلیغات شما می توانید خود را به مردم بشناسانید و مشتری جذب کنید و فروش محصولات خود را بالا ببرید. علاوه بر این برای فرهنگ سازی در جامعه یا آموزش رفتار خوب به مردم جامعه می توانید از تبلیغات استفاده کنید.

عموماً تبلیغات توسط کسب‌ و کارهایی انجام می‌شود که می‌خواهند برای فروش بیشتر محصولات و خدمات خود در بازارهای مختلف تلاش  کنند . ما نیز در زندگی روزمره‌ی خود، همواره شاهد تبلیغاتی هستیم که در اینترنت، نشریات، بر روی بیلبوردها یا در میان برنامه‌های تلویزیونی نمایش داده می‌شوند. پژوهش‌ها نشان می‌دهد که ما در روز، به طور میانگین ۳۶۲ آگهی تبلیغاتی می‌بینیم (البته اگر نام‌های تجاری و برند هایی را که مشاهده می‌کنیم، در نظر نگیریم) ولی فقط ۳ درصد از این آگهی‌ها، ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند، یعنی در هر روز فقط ۱۲ آگهی برای ما جذاب است. پس چگونه می‌خواهید از ازدحام تبلیغاتی موجود عبور کنید و تبلیغات خلاقانه و به یاد ماندنی‌ای را برای مخاطبان یا بازار هدف خود ایجاد کنید؟

تبلیغ کردن کار دشواریست، با این حال استراتژی‌های گوناگونی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغ خلاقانه داشته باشید. در عصر شبکه‌های اجتماعی تبلیغات بیشتر مبتنی بر تصاویر و اینفوگرافیک‌ها است. از این رو بسیاری از بازاریابان تمرکز تبلیغات خود را حول یک تصویر قرار داده و بدین صورت توجه مشتریان را جلب می‌کنند. برخی دیگر نیز با بهبود روش‌های سنتی و متداول، سعی می‌کنند به جای اینکه به مشتری بگویند چرا به محصول آن‌ها نیاز دارد، واقعیت اهمیت محصول خود را به او نشان دهند.

تبلیغات خلاقانه آرزوی هر برندی است. اینکه بتوانیم تبلیغی را به مقابل چشم مخاطب بیاوریم که در او اثر بگذارد کار چندان آسانی نیست. بسیاری از ما در مقابل تبلیغات خلاقانه که می ایستیم و آنها را نظاره می کنیم، ممکن است اول بگوییم خیلی ساده است و به ذهن ما هم می رسید. اما آیا واقعا به همین سادگی است؟ به همین راحتی می توان تبلیغی خلاقانه به وجود آورد؟ قطع به یقین می توانم به شما بگویم که این کار یکی از سخت ترین کار های دنیا است. اصلا به ظاهر ساده آن نگاه نکنید. امروز این موضوع را با یک مجموعه از پوسترهای بسیار ساده و اثر برایتان خواهم گفت.

در هر نوع تبلیغاتی می‌توان از خلاقیت بهره گرفت، تنها کافیست به بستری که در آن تبلیغات می‌کنید و مخاطبان هدفتان توجه کنید. در نتیجه برای ماندگاری در ذهن مخاطب، ابتدا باید به مفهومی قوی برسید و سپس به طراحی خلاقانه‌ای فکر کنید. توجه به طرح‌بندی و نحوه‌ی ارائه موجب می‌شود که تبلیغات شما مورد توجه قرار بگیرد، ولی توجه به مفهوم و خلاقیت کمک می‌کند تا تبلیغات شما در ذهن مخاطبان باقی بماند.

مرتبط نوشته ها

پرسونال-برندینگ-از-خودشناسی-آغاز-می‌شود

انواع برندینگ؟

در اینجا مروری گذرا بر انواع برندینگ خواهیم داشت : برندینگ شرکتی : این نوع برندینگ یک برند را در...

جایگاه-برند-(برند-پوزیشنینگ)

جایگاه برند (برند پوزیشنینگ)

جایگاه برند (برند پوزیشنینگ) جایگاه برند یا برند پوزیشنینگ به معنای موقعیت و محل قرارگیری برند در ذهن مشتریان و...

اشتباهات-رایج-در-برندسازی-شخصی

اشتباهات رایج در برندسازی شخصی

اشتباهات رایج در برندسازی شخصی برندسازی شخصی یا Personal branding به معنای ساختن یک شخصیت برای خودتان است که شامل...

نوشته‌ی بعدی
تبلیغات-هدفمند-چیست؟

تبلیغات هدفمند چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

benita

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی بنیتا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.